Artikel archief

09-02-2014 23:01
On friday we visited museo Canario, a museum about the island. It was an interesting museum, but I was quite shocked when I saw the room with the human skulls. I couldn't get over the fact that there were so much skulls, and that they were so old. On saturday, Cristina, my sister, went back to...
08-02-2014 17:01
Ik kreeg gisteren een paar pakketjes met enkele spullen uit België. Laurine, Arne en ik gingen ook naar het museum van de Canarische eilanden, waar naar onze schatting ongeveer 450 skeletten liggen. Ik kocht hier ook een boek in het Spaans over lokale legendes. Daarna wandelden...
07-02-2014 13:34
Wednesday I was really tired due to our trip to Madrid, but in the afternoon I went surfing with Cristina, my sister. It was really hard because the waves were so high. And don't listen to Thybo when he says I only fell of the board! The day after my muscles hurt really bad... This afternoon we're...
06-02-2014 16:43
Maandag moest ik om kwart voor 5 opstaan want om 7 uur vertrok ons vliegtuig naar Madrid. We hadden een leuke tijd in Madrid. We ontmoetten er mensen van verschillende landen. Er waren mensen uit Oostenrijk, Zweden, Italië, België, Finland, Frankrijk… Het was interessant om te praten en ervaringen...
05-02-2014 21:38
Vandaag startten we meteen goed aan onze tweede maand in Las Palmas. We mochten niet klagen: zon, 23°C... Na een schooldag met veel vrije uren, gingen Arne en ik naar Las Canteras, het mooiste strand van Las Palmas. We zaten wat aan het strand, praatten wat, zagen Laurine meer van haar surfplank...
05-02-2014 16:06
I haven't got the chance to write something on our blog since thursday, because the last few days have been really crazy. On Friday I went swimming, I am so happy I can practice sports here. On saturday I went to museo Elder with Thybo and Arne. We had a good time, although Thybo had a bit of an...
04-02-2014 15:44
   Gisteren stonden we op om 4 uur in de morgen om het vliegtuig te nemen naar de hoofdstad van ons gastland. Aangekomen in Madrid kwamen we aan in het hotel Auditorium. Hier verzamelden meer dan 100 Europese leerlingen zich voor een tweedaagse met lotgenoten. We zagen Floris en Margot...
02-02-2014 19:47
Vrijdag was het op school de dag van de muziek. Daardoor hadden we in de namiddag geen les en mochten we naar een voorstelling gaan kijken. Gisteren in de voormiddag pikte de mama van Maria ons op om het museum Elder, een wetenschapsmuseum, te bezoeken. In het museum is Thybo zijn gsm verloren in...
01-02-2014 19:58
    Ik ging vandaag met Laurine en Arne naar het wetenschapsmuseum in Las Palmas. Er waren puls- en minpunten :) Een pluspunt was het feit dat de dag leuk was en ik 1 euro vond onder de stoel van de piloot van een levensgrote F16. Een minpunt was dat mijn gsm in een gleufje van de...
31-01-2014 19:58
Ik had slechts  2 uur les vandaag op school. Ik begon de dag met Engels, waarna we van muziekgeschiedenis studie hadden. Dit kwam doordat de leerkracht bezig was met voorbereidingen voor de muziekshow later die dag. Na een uurtje LO en de middagpauze, had ik normaalgezien Frans. De leerkracht...