show

31-01-2014 19:58

Ik had slechts  2 uur les vandaag op school. Ik begon de dag met Engels, waarna we van muziekgeschiedenis studie hadden. Dit kwam doordat de leerkracht bezig was met voorbereidingen voor de muziekshow later die dag. Na een uurtje LO en de middagpauze, had ik normaalgezien Frans. De leerkracht vond dat het interessanter was om naar de generale repititie van de show te gaan kijken en daar was ik het wel mee eens :) . In de twee laatste uren was er dan eindelijk de muziekshow. We zagen verschillende dingen. Van hip-hop en rap tot het koor... Het was allemaal de moeite waard. Mijn persoonlijke hoogtepunten waren de rockband op het einde en het voorlaatste liedje van een meisje waarvan ik de naam niet meer weet :/ . Deze namiddag ging ik ook voor het eerst naar de kapper in Las Palmas. Na veel gebaren, kon ik de kapper eindelijk duidelijk maken wat er gedaan moest worden. Hij wou mij eerst kaalscheren, maar alles kwam uiteindelijk goed :) .

I only had 2 hours of class today. I started with English. Afterwards I had a free hour because the teacher of music was too busy with preparing for the show later this day. After an hour of sports and the break, there should have been an hour of French waiting, but the teacher decided that the last preparations for the show were more interesting than French and I don't disagree :). In the last two hours we finally saw this show. There was a lot of variaty: From hip-hop and rap to a choir... It was all worth it. my personal favorits were the final act ( a rockband ) and the second-to-last act ( a great performance of a girl whose name I forgot :/ ). This afternoon I went for the first time to the hairdresser here in Las Palmas. After a lot of explaining, I could let the guy know what I wanted. I think he first wanted to shave me bald, but in the end, it was all ok.

hasta luego,

Thybo