museum

01-02-2014 19:58
 

 

Ik ging vandaag met Laurine en Arne naar het wetenschapsmuseum in Las Palmas. Er waren puls- en minpunten :) Een pluspunt was het feit dat de dag leuk was en ik 1 euro vond onder de stoel van de piloot van een levensgrote F16. Een minpunt was dat mijn gsm in een gleufje van de cockpit van deze F16 viel en ik dacht dat ik hem kwijt was. Het personeel heeft dan maar heel de cockpit uit elkaar gehaald en na een kwartiertje zoeken kreeg ik gelukkig mijn gsm terug. :) Na het bezoek aan het museum aten we pasta bij de gastouders van Laurine en praatten we nog wat.

 I went with Laurine and Arne to the Science Museum in Las Palmas. There were up-and downsides :)  A plus was the fact that the day was fun and I found one euro under the seat of the pilot of a life-size F16. One downside was that my phone fell into a slot in the cockpit of the F16 and I thought I'd lost it. The staff then tore the cockpit apart and after fifteen minutes of searching I got luckily my phone back. :) After visiting the museum we ate pasta with the host parents of Laurine and we talked.

Hasta luego,

Thybo