Veel wind...

17-02-2014 20:31

Sorry, het is een tijdje geleden dat ik iets op de blog heb geschreven. Donderdag was nog een normale dag op school en in de namiddag heb ik nog wat geleerd voor België. Vrijdag ging ik eerst naar school. In de namiddag ging ik met mijn familie naar ‘El Muelle’. Daar zagen we dat ze al volop dingen aan het voorbereiden zijn voor carnaval. Daarna wandelden ik en Itahisa op het strand (Las Canteras) en daarna at ik een wafel met Nutella. Zaterdag begon het slechtere weer. We gingen normaal met de drie Finse studenten naar Las Canteras, maar het regende en er was veel wind. Daarom moesten we het uitstellen. Ik ging ook nog naar de supermarkt. Zondag moest ik ook het surfen laten. Het weer was beter, maar er was nog veel wind. De golven waren veel te hoog! Zondag in de namiddag kwam Laurine nog naar hier. Dan heb ik nog even met mijn familie geskyped. Daarna gingen we naar Siete Palmas (winkelcentrum). Daar aten we nog iets kleins en dronken we een warme chocolademelk. Vandaag was het weer maandag en moest ik weer naar school. Vandaag was het weer een grappige les bij Engels. We keken nog wat filmpjes en morgen wordt ons filmpje getoond. Nu ga ik ver gaan slapen, want ik ben moe. Tot de volgende keer, ik beloof dat het nu niet meer zo lang zal duren.

I’m sorry; it’s been a while since I wrote something on my blog. Thursday was a normal day at school and in the afternoon I learned a bit for Belgium. Friday, first I went to school and then I went with my family to ‘el muelle’. There we saw that the people are already preparing a lot of things for Carnival. After that, I and Itahisa went walking on Las Canteras beach and then I ate a waffle with Nutella. Saturday the bad weather started… Normally we would have gone to Las Canteras with the three Finnish students, but the weather was too bad. It was raining and there was much wind. That’s why we had to cancel it. That day I also went to the supermarket. Sunday I had to cancel the surfing too, because of the weather. The weather was better than the day before, but there was again wind. The waves were too high! Sunday in the afternoon, Laurine came to my house. Then I skyped a bit with my family. Then we went to Siete Palmas (shopping centre). There we ate something small and we drank a hot chocolate. Today, it was again Monday and I had to go to school. We laughed a lot in English class. We watched some movies (a task) and tomorrow our video will be shown. Now I’m almost going to sleep because I’m tired. Until the next time, I promise it won’t take so long for the next message!