technisch probleem

17-01-2014 15:15

Het is al een paar dagen geleden dat ik nog iets gepost heb. Dit komt door een technisch probleempje aan de website, maar alles is ondertussen weer in orde. Eergisteren had ik mijn eerste toets, die redelijk goed verliep, ondanks het feit dat deze in het Spaans was :) .  's Avonds heb ik toch eens uitgebreid de tijd gemaakt om te skypen met mijn familie en Sara. Gisteren ( 16/1/'14) was dan weer een 'normale' dag op school, waar ik weer veel plezier maakte met mijn Spaanse vrienden. Ik skypete 's avonds nog eens met Jari ( een vriend uit België) en ging slapen. Vandaag was ook een rustige dag en het einde van mijn tweede schoolweek op IES Perez Galdos. Na wat sport, Frans en wetenschappen mocht ik weer naar mijn ondertussen vertrouwde thuis. Het is allemaal wat kort uitgelegd voor een wat langere periode, maar de belangrijkste dingen weten jullie toch al ;).

 It's been a few days since I've posted something. This is due to a technical problem with the site, but everything is now back to normal. Two days ago I had my first test, which went reasonably well, despite the fact that it was in Spanish :). In the evening I took the time to skype with my family and Sara. Yesterday (16/1 / '14) was again a normal day at school, where I made ​​a lot of fun with my Spanish friends. I skyped this evening with Jari (a friend from Belgium) and went to sleep. Today was a quiet day and the end of my second week at IES Perez Galdos. After some sports, French and science I was back to my now familiar home. It's all a bit brief explaned for a longer period than normally is the case, but the most important things you already know ;).

Hasta luego,

Thybo