Speaking Spanish

11-01-2014 14:41

Het tweede weekend van ons avontuur is vandaag begonnen. Alhoewel dat we hier nog maar 7 dagen zijn, voelt het al veel langer aan :) . Mensen gedragen zich alsof ze ons al jaren kennen en dat is wel een gigantisch tof gevoel om te hebben ;) . Na inkopen te hebben gedaan om morgen paella te maken, zag ik op facebook dat ik enkele berichten had van een paar Spaase leerlingen. Ik was verbaasd hoe vlot het al ging om een gesprek in het Spaans te hebben. Op een paar foutjes na, was zelfs de spelling correct ;) . Ik sluit af voor vandaag, want ik heb juist vernomen dat er een beetje extra leerstof voor wiskunde op het programma staat, waar ik nog niet zo veel van snap. Enkel nog skypen met het thuisfront en een wandeling maken met Laurine en Arne :) Tot de volgende!

The second weekend of our adventure started today. Even though we're only here for 7 days, it allready feels like a longer period of time :). People are speaking with us as if they've known us for years. That is a pretty awesome way to feel. ;) . After shopping for ingredients for the paella we're making tomorrow, I saw on facebook that I received some messages from several Spanish students. I was supprised how easy it was for me to have a full conversation in Spanish. There were a few mistakes, but for the rest even my spelling was correct. That's all for today, because I've just heard that I have some extra subjects to learn for math and I don't understand them that good. Now I only have to skype and make a tour throughout Las Palmas with Laurine and Arne. :) Hasta luego!

Thybo