Normal days at school

15-01-2014 16:32

De eerste drie dagen van deze week waren normale schooldagen. Gisteren hadden we in totaal maar 2 uur les. De eerste twee uren hadden we normaal gezien Engels, maar de leerkracht is niet gekomen. Daarna hadden we een vast uur vrij zijn om te studeren voor IKSO. Na de pauze hadden we Geschiedenis van muziek en Latijn. Daarna weer een uur studie! Deze dag op school duurde heel lang, ik heb al drie hoofdstukken Duitse vocabulaire geschreven! Na school moest Thybo gaan voetballen, dus zijn ik en Laurine naar Las Canteras geweest. Daarna ben ik nog mee geweest naar zwembad omdat Laurine moest gaan zwemmen. Terwijl heb ik nog een beetje met Donato (vader van Maria) gepraat (in het Spaans met veel fouten)! Uiteindelijk was dit nog een leuke dag. Vandaag was het beter op school. We hadden alle uren les behalve het vaste uur waarop we vrij zijn. Het is vandaag ook de verjaardag van Montse en Eva. Mijn boeken zijn eindelijk gearriveerd in Las Palmas, nu kan ik leren met mijn eigen boeken (danku Laurine). Vandaag ga ik nog eens skypen met mijn ouders en grootouders. Vrijdag ga ik normaal weer op mijn blog schrijven, tot dan!

The first three days of this week were ‘normal’ schooldays. Yesterday we only had 2 hours of class. The first two hours we normally had English, but the teacher didn’t come. Then we had an hour free to study for IKSO. After the break we had History of music and Latin. The last hour we had free too. This day at school was very long. I wrote three units vocabulary of German! After school Thybo had to go to play football, so Laurine and I went to Las Canteras beach. After that we went to the swimming pool because Laurine had to swim. While Laurine was swimming I talked (in Spanish with many wrong things) with Donato (father of Maria). Eventually it was a funny day. Today we had courses every hour, this is better than 2 hours. Today it’s also the birthday of Montse and Eva! And today also my books finally arrived in Las Palmas, now I can study with my own books (thanks Laurine). Today I’m going to skype with my parents and grandparents. Normally I’m going to write on my blog Friday, so until then!