laatste momenten in 2013

31-12-2013 14:13

Vandaag is een van de laatste dagen bij mijn familie. Ik breng nog wat tijd door bij mijn zus ( aube ) en mijn grootouders. Gisteren had ik mijn voorlaatste training bij mijn voetbalploeg, SK Lebeke-Aalst, voor ik vertrek naar Gran Canaria. Van mijn vader heb ik al afscheid moeten nemen, want hij is het land uit tot na mijn vertrek.  Vanavond ga ik naar Leuven, waar ik nieuwjaar vier met mijn familie. Met Sara, het meisje dat in mijn plaats komt, en met haar familie heb ik veel contact. Het zijn heel vriendelijke mensen en ik ben blij om bij hun te mogen verblijven tijdens die 3 maanden. 

Veel plezier aan iedereen vanavond en geniet van de laatste momenten van 2013. Het is een mooi jaar geweest en 2014 zal ook goed beginnen :)

Today is one of the last days with my family. I'll spend some time with my sister (Aube) and my grandparents. Yesterday, I had my last football-practice with my team, SK Lebeke-Aalst, before I leave to Gran Canaria. I allready had to say goodbye to my dad, because he is out of the country untill I leave. Tonight I'm going to Leuven, where I'm going to celebrate New Year's Eve with my family. I've allready had lot of contact with Sara ( the girls with who I will switch places ) and her family. They're very friendly and I'm glad to stay with them during those 3 months?

Everyone have fun tonight and enjoy those last moments in 2013. It's been a great year and 2014 will start great too :)

Thybo