Hoofdpijn... :(

29-01-2014 14:56

Het is een paar dagen geleden... Gisteren verliep niet zo goed, want tegen het einde van de schooldag kreeg ik barstende koppijn :/ . Ik besloot dus om een beetje te rusten. 3 uur later en weer volledig opgeladen kon ik beginnen aan een  2de biografie voor Spaans. Deze keer ging het over een of andere schrijver. ;) . Vandaag was een kalme dag, die ik deze keer zonder hoofdpijn heb afgerond. Vandaag is ook de verjaardag Itahisa, de zus van Aday. Veel meer valt er niet te vertellen over deze twee dagen, naast het feit dat ik ben ingeschreven door Laurine en Arne om mee te doen aan een show van de Latijn-klas ( zonder dat ik er iets van wist ). :)

It has been a few days ago since the last post... Yesterday wasn't my best day, because at the end of the school day, I got a splitting headache :/. So I decided to rest a bit. 3 hours later and fully charged, I could start a 2nd biography for Spanish. This time it was about some writer. ;). Today was a calm day, which I completed without headaches. :)  Today is also the birthday of Itahisa, the sister of Aday. There's not much to say about these two days, besides the fact that I am registered by Laurine and Arne to participate in a show of the Latin class (without my approval). :)

Hasta luego,

Thybo