Gewoontjes

17-02-2014 18:38


Ik heb niet veel gedaan vandaag. Het was een rustig dagje dus begon ik met de serie "breaking bad" eens te bekijken op internet. Ik studeerde ook al een beetje voor woensdag, want morgen heb ik training. Ik denk dat we vandaag of morgen halfweg het project zijn en het is al een hele mooie ervaring geweest. Het is een geweldige kans met ups en downs waarvan ik al veel geleerd heb. Ik maakte al nieuwe vrienden,maar mis mijn oude ook wel ( een beetje :) ). Morgen bekijken we in de klas de film die ik met laurine, Arne, Simon en Cinthya maakte voor Engels. Ik kijk er naar uit.

I didn't do a lot today. It was a calm day so I started watching "breaking bad" on my pc. I also studied a little for wednesday, because I have footballpractice tomorrow. I think that we're more or less in the middle of our stay and it has already been a great time. It's a great oportunity with ups and downs that taught me a lot.I made new friends, but miss my old ones too ( a little :) ). Tomorrow we watch the commercial Laurine, Arne, Simon, Cinthya and I made. I'm looking forward too it.

Hasta luego,

Thybo