Gelukkig Nieuwjaar!!! Happy New Year!!!

01-01-2014 21:21

Eerst en vooral iedereen een gelukkig Nieuwjaar! Ik ben wat later dan Thybo en Laurine, maar beter laat dan nooit!  Vandaag werd weer de normale ronde gedaan op Nieuwjaar en ik heb ook al afscheid genomen van verschillende familieleden. Morgen worden de koffers gemaakt en komen meme en pepe nog even langs. Vrijdag nog een dagje feest vieren voor de verjaardag van mijn papa en dan vertrekken we... Nu is het wel heel dichtbij, zaterdag om 10 uur vertrekken richting Charleroi en dan om 13u stijgt het vliegtuig op. Maar ik weet zeker dat we veel gaan bijleren en ons gaan amuseren. En iedereen nog eens bedankt om naar onze afscheidsparty te komen! Hier sluit ik af en dus tot het volgende bericht.

First of all, to everybody a happy New Year!!! I’m a bit later than Laurine and Thybo, but better late than never. Today we went to visit family, as usual on New Year and I also said goodbye to a lot of family members. Tomorrow we are going to pack my bags and my grandparents are going to visit me once more. Friday, we are going to celebrate my father’s birthday and then, Saturday we leave for 3 months. Now it’s really close! Saturday at 10 o’clock we drive to Charleroi and at 13 o’clock the plane departs with direction Las Palmas! But I’m sure that we’ll learn much and that we’ll have fun. Here I stop writing and I hope I see you when I write the next message.