Fin de semana!

17-01-2014 23:59

Gisteren hadden we voor de eerste keer Duits hier. De leerkracht is supervriendelijk! We hadden ook weer 2 uur tango bij L.O. Na school zijn we mijn boeken die ik opgestuurd had, gaan halen bij de post. Voor de rest was gisteren een normale dag. Vandaag is op school ook alles goed verlopen. ’s Avonds ben ik nog bij Thybo geweest. Daar speelden we Monopoly en nadien speelden we op de Playstation van Samuel. Deze middag heb ik arroz (rijst) a la cubana gegeten. En deze avond heb ik bij Thybo pizza’s gegeten. Deze namiddag heb ik ook met meme en pepe geskyped. Ik denk dat dit alles is voor deze twee dagen. Morgenavond gaan we Itahisa ophalen aan de luchthaven. Tot de volgende!

Yesterday we had for the first time German here. The teacher is also very friendly! Again we had 2 hours of tango. After school we went to pick up my books at the post office. Yesterday was a normal day. Today everything was good at school too. In the evening I went to Thybo. There we played Monopoly. We also played on the Playstation of Samuel. This noon I ate arroz (rice) a la cubana. And this evening I ate pizzas. In the afternoon I skyped with my grandparents. I think that’s it for these two days. Tomorrow we’re going to pick up Itahisa at the airport. Until the next message!