Film

13-02-2014 11:26

Dinsdag was er niets speciaals. Het was een gewone dag op school. Gisteren gingen we naar school en in de namiddag gingen we naar het huis van Cinthya om te helpen met een filmpje. Ze moesten voor Engels een reclameadvertentie maken. We hadden veel plezier! ’s Avonds heb ik nog gepraat met mijn ouders via Skype. Zaterdag gaan we met twee van de drie Finse studenten, die we ontmoet hebben in Madrid, naar Las Canteras. Zondag ga ik waarschijnlijk met Itahisa gaan surfen (proberen voor alle duidelijkheid). Veel huiswerk krijgen we hier niet, dus ga ik deze namiddag waarschijnlijk leren voor België. Dit weekend schrijf ik meer over hoe het surfen verlopen is.

Tuesday, there wasn’t something special. It was a normal day at school. Yesterday we went to school and in the afternoon we went to Cinthya’s house. They had to make a movie for English. They had to make an advertisement and we helped them. It was really funny! In the evening I talked via Skype with my parents. Saturday we’re going to Las Canteras with two of the three students from Finland we met in Madrid. Sunday I’m probably going to surf with Itahisa (try to surf!!!). We don’t have much homework here, so this afternoon I’m probably going to study for Belgium. This weekend, I’ll write more about how the surfing went.