eerste volledige weekend first whole week-end

12-01-2014 21:33

Gisteren moesten we Itahisa gaan droppen aan de luchthaven, ze gaat voor een weekje gaan skiën (Lucky you!). Daarna zijn we nog wat inkopen gaan doen in de Hiperdino J. Ik heb dit weekend ook mijn eerste huiswerk gemaakt! Ik ben echt blij dat we hier zijn. Maar we hebben alle drie schuldgevoelens omdat we Maria, Aday en Sara niet hebben kunnen ontvangen en rondleiden in België, zij zijn direct alleen. Deze morgen ben ik gaan wandelen met Mario. Het was een zeer leuke wandeling, terwijl kon ik ook de stad al wat beter leren kennen. Deze middag ben ik bij Thybo geweest. Daar heb ik samen met Samuel, Thybo en Tomás Paella klaargemaakt. Het was superlekker. Dan hebben we Monopoly gespeeld. Dit was het ongeveer voor dit weekend. Tot de volgende!

Yesterday we went to the airport to drop off Itahisa, she is going to ski for one week (lucky you!). After that we went to the supermarket Hiperdino J. This week-end I also made my first homework! I’m very happy that we’re here, but we feel a bit guilty because we aren’t in Belgium to welcome Aday, Sara and Maria and to show them around. They are immediately alone. This morning, I went walking with Mario. It was a very nice walk. And at the same time I could learn more about the city. In the afternoon I went to Thybo. There I, Samuel, Tomás and Thybo paella. It was delicious! After that we played Monopoly. I think this was it for the week-end. See you!