Eerste dag First day

05-01-2014 22:03

Eerst ben ik opgestaan en dan nog vlug het bericht van gisteren op de blog geschreven en dan hebben we ontbeten. Om 11 uur hadden we afgesproken om samen te komen met Ana, Mr. Peiremans en de andere ouders. Daarna zijn we teruggekeerd naar huis. Om 4 uur zijn we weer vertrokken om naar de stoet van 3 koningen te gaan kijken. Eerst waren er de praalwagens en nadien kwamen de drie koningen op hun kameel. Ik denk dat heel Las Palmas er was, zo veel volk was er! Dit was een toffe dag. Nu is er nog hier en daar vuurwerk te horen. Morgen worden we verwacht bij de broer van Mario om 3 koningen te vieren. Daar kan ik waarschijnlijk al familie ontmoeten en kennis maken. Nu ga ik maar eens slapen denk ik. Tot morgen bij het volgende bericht!

First I got up and then I quickly wrote the message on the blog from yesterday and then we took breakfast. At 11 we had to meet with Ana, Mr. Peiremans and the other parents. And there we drank something. After this we went back home. At 4 we went to the parade of the three kings. First there were parade cars and then came the three kings on their camels. I thought whole Las Palmas was there, there were so many people! This was a very nice day. Now you sometimes hear firework. Tomorrow we’re going to Mario’s brother. There I probably will meet some family. I think I’m going to sleep now, I’m a bit tired. See you tomorrow for the next message!