Drukke week

05-03-2014 20:37

Sorry, sorry, sorry dat het zo lang geleden is, maar de vakantie is erg druk geweest. In de afgelopen dagen is er veel gebeurd: we gingen naar Galdar ( een klein dorpje ) waar we een museum over de oorspronkelijke bewoners van het eiland bezochten. We bezochten ook een kuststadje met een geweldig uitzicht. Ik ging met mijn fantastische familie hier naar het minder bekende, rotsachtige deel van Las Canteras. Vandaag was dan ook weer een HEEL speciale dag, want Arne verjaarde. We gaven een verrassingsfeest voor hem en hij had geen flauw idee wat er aan de hand was :). Hoewel ik me hier SUPERHARD amuseer, mis ik België meer en meer. Langs 1 kant denk ik: " Jeeej, ik mag hier nog 4 weken blijven ", maar langs de andere kant denk ik soms ook wel: " nog 4 weken en ik ben weer thuis ". Dat is normaal denk ik, maar ik ga nog genieten van de tijd die komt... :D

Sorry, sorry, sorry it's so long ago, but the holiday has been very busy. Lately, much has happened: we went to Galdar (a small village) where we visited a museum about the original inhabitants of the island. We also visited a coastal town with a great view. I went with my wonderful family for the less famous, rocky part of Las Canteras. Today was again a VERY special day because Arne became 17. We gave a surprise party for him and he had no idea what was going on :). Although I have a great time here, I miss Belgium more and more. Sometimes, I think, "Yeah, I can stay here for another 4 weeks", but on the other hand, I think sometimes "4 more weeks and I'm home." That's normal, I guess, but I'm still enjoying the time comes ...: D

Hasta luego,

Thybo