De voorbereidingen

30-12-2013 15:07
Dit is het eerste bericht op onze blog! :)
Nu begint alles tastbaarder aan te voelen en wachten we nog steeds in ongeduld af. De dag waarop we vertrekken komt steeds dichterbij en de laatste voorbereidingen worden in orde gebracht. Sinds mei weten we al dat we deze kans hebben gekregen. De voorbereidingen vond ik niet altijd even aangenaam, maar de pre-departure training was toch het hoogtepunt. Dankzij Isabel en trainster Julie zijn we wat zekerder en hebben we antwoord gekregen op al onze vragen. We hebben de 4 andere studenten, Margot, Floris, Marie en Audrey toen ontmoet. Die ontmoeting was voor mij heel interessant. Op dat moment besef je dat je niet de enige bent om aan zo'n avontuur te beginnen. Op die dag heb ik nog maar eens beseft dat ik niet kan kaarten. ;)
Terwijl ik dit typ zitten Arne en Thybo naast me en maakt Thybo wéér een van zijn belachelijke mopjes en heeft Arne bijna de slappe lach. :) Gelukkig moet ik niet alleen naar Spanje en vinden we steun bij elkaar.
We kijken echt naar uit om te vertrekken!