Barbecue...

26-01-2014 20:40

Dit was alweer een bewogen weekend. Gisteren in de voormiddag maakte ik mijn huiswerk van hier en ook wat huiswerk van België. Gisterenmiddag heb ik geskyped met nonkel Bram en Nico. In de namiddag ben ik gaan tennissen met Itahisa (ik heb verloren). Deze morgen om 11 uur zijn we vertrokken naar het huis van de ouders van Maria in de bergen. We werden verwacht voor een barbecue. Het eten was allemaal superlekker. We speelden kaartspelletjes en we hadden veel plezier. Nu zijn we weer thuis en ik denk dat ik niet te lang meer zal opblijven. Morgen is het weer school! Hier ga ik stoppen met schrijven en tot de volgende!

This was again a busy weekend. Yesterday I made my homework for here and also my homework for Belgium. In the noon I skyped with my uncle and cousin. In the afternoon I played tennis with Itahisa (I lost). This morning we left at 11 o’clock to the house of Maria’s parents in the mountains. We were invited to have a barbecue. I liked it very much! Also the food was delicious! Afterwards we played some card games en we had a lot of fun! Now we’re home and I think I’m almost going to bed because tomorrow it’s school again! Here I’m going to stop writing. Until the next message!