Again Monday

20-01-2014 16:07

Zaterdag was nog een redelijke drukke dag. Ik heb geskyped met Sara, ouders, oma en Aday. Terwijl was Thybo naar hier gekomen en hebben we wat op de Playstation gespeeld! Tegen de avond zijn vertrokken naar de Ikea om wat inkopen te doen. We hebben daar ook Zweeds balletjes gegeten! Nadien zijn we doorgereden naar de luchthaven om Itahisa op te halen. Zondag ben ik om 8 uur opgestaan want om 8.30u vertrokken we om te gaan wandelen. Ik ben met Mario tot aan Las Canteras gestapt en dan hebben we op het strand gewandeld. Teruggekeerd van de 2 uur durende wandeling, heb ik gestuurd voor IKSO. Ik heb Frans, Wiskunde en Duits gestudeerd. In de namiddag zijn we bij Thybo geweest om het verjaardagscadeau van Eva te brengen. Daar speelden we nog wat op de Playstation. Dat was het voor dit weekend. Vandaag was het weer maandag, wanneer ik thuiskwam hebben we Chinees gegeten! Nu ga ik nog wat leren voor het thuisfront omdat ik vandaag geen huiswerk heb. Tot het volgende bericht.

Saturday was a pretty busy day. I skyped with Sara, my parents, grandmother and Aday. Then Thybo came and we played on the Playstation! In the evening we left to the IKEA to buy a few things. We also ate Swedish meatballs (albóndigas) in IKEA. After that we went to the airport to pick up Itahisa. Sunday I got up at 8 o’clock because at 8.30h we went walking. I walked with Mario to Las Canteras beach; there we walked on the beach. When we returned from the 2 hour-walk I studied for IKSO. I studied French, Math and German. After studying we went to Thybo to bring Eva’s birthday present. There we played on the Playstation. This is it for the weekend. Today it was again Monday. When I came home, we ate Chinese food! Now I’m going to study a little bit for home because today I have no homework. Until the next message.