AD Claret

30-01-2014 18:38

Vandaag weer een training achter de rug bij AD Claret. Na een vermoeiende dag op school,  ging at ik iets klein en ging ik gaan voetballen. Een uur na het einde van onze schooldag werd iedereen verwacht op het veld. Ik kreeg ook een nieuwe trainingsoutfit van de ploeg, wat ik wel erg leuk vond. 2 uur en veel balcontacten later, was de training afgelopen. Morgen een laatste dag op school voor Laurine, Arne en ik naar Madrid vertrekken.

 Today another training with AD Claret. After a tiring day at school, I ate something small and Iwent to play football. One hour after the end of our school everyone was expected on the field. I also got a new workout outfit of the team, which I liked very much. 2 hours and a lot of kicks later, the training ended. Tomorrow a last day at school for Laurine, Arne and I  before leaving to Madrid.

Hasta luego,

Thybo