A normal week

23-01-2014 16:40

Tot nu toe is het als een normale week geweest. Ik ben wel een beetje ziek, maar het is al beter dan gisteren. Ik weet ondertussen ook al hoe ik van school naar huis geraak met de bus. Deze week hadden we maar één keer iets te doen voor school! Dit weekend staan er 2 dingen op het programma. Zaterdag in de namiddag ga ik tennissen met Itahisa en zondag gaan we met de drie families en Ana samen lunchen op het platteland. En in minder dan 2 weken gaan we voor twee dagen naar Madrid! Er zijn dus heel wat dingen om naar uit te kijken. Zondagavond zal ik waarschijnlijk meer details vertellen over de lunch en de rest van het weekend. Tot het volgende bericht!

So far is this week a normal week. This week I got only one time homework for school. I’m a little bit sick, but now it’s already better than yesterday. Now I also know already how I have to take the bus to go home. This weekend I’m going to do two things. Saturday I’m going to play tennis with Itahisa and Sunday we’re going to have lunch with the three families and Ana. And in less than 2 weeks we’re going two days to Madrid. Sunday I’m probably going to tell more details about the lunch etc. Until the next message!