Studeren :/

13-01-2014 21:00

Het moest er ook is van komen: morgen mijn eerste toets in het Spaans. Het is geen makkelijke leerstof. De theorie heb ik wel al in België gezien, maar de naamgeving is bij fysica en chemie helemaal anders in Las Palmas. Ook moet ik de tabel van Mendeljev en alle mogelijke valenties van de elementen kennen ( die Romeinse cijfers die iedereen zo haat :) ), wat ik in België niet vanbuiten moest leren. Niet makkelijk dus. Om wat stoom af te blazen ging ik dus samen met Thomas met de hond wandelen en daarna lekkere churros eten. Wens me succes!

It had to happen one day: my first test in Spanish. It's not easy. Although I've seen the theory in Belgium, the names of the elements in fysics and chemistry are completely different in Las Palmas. I also have to memorise the periodic table and all the values of the elements ( those Roman numbers that everyone hates :) ) and I didn't have to learn it in Belgium. Not an easy task. To calm myself after studying,  I went to walk the dog with Thomas and went for churros afterwards. Wish me luck!

Thybo