Birthday

06-03-2014 11:02

Gisteren was mijn verjaardag. De dag begon rustig, maar werd alsmaar leuker en leuker! ’s Middags ging ik bij Thybo, omdat ik anders zogezegd alleen was J. Want Itahisa zei dat ze naar de dokter moest. Dus ging ik paella eten bij Sara’s familie en daar heb ik ook de namiddag doorgebracht. Tegen de avond kwam Mario mij halen, maar hij moest eerst nog naar de winkel ( zo kon iedereen zich klaarmaken ). Toen ik thuis kwam was het heel stil. Nadat ik de inkopen op de keukentafel had gezet, zag ik dat de deur toe was en dat er ligt brandde. Ik ging binnen en iedereen zat daar en begon te zingen. Het was een echte verrassing, ik had helemaal niets door! Ook mijn ouders waren aanwezig op het feest via skype! Alles was mooi versierd met ballonnen en slingers! Ik heb ook nog verschillende pakjes gekregen! Dank u aan iedereen! Ik kon mij geen betere verjaardag voorstellen. ’s Avonds ben ik in het huis van Maria blijven slapen omdat er vandaag niemand thuis was. Iedereen nog eens bedankt voor de verjaardagswensen en cadeautjes en kaarten!!! Tot de volgende keer.

 

Yesterday it was my birthday. The day started very calm, but later it was always getting funnier and funnier! At noon I went to Sara’s house, because I would be alone at home (they said). And Itahisa said she had to go to the doctor (not true). So I went eating paella with Sara’s family and I spent the afternoon there. When it was almost evening, Mario picked me up, but first we had to go to the supermarket (so everyone could prepare themselves). When I arrived at the house, I put the things from the supermarket on the kitchen table and I saw that the door was closed and there was light. But it was very quiet, I didn’t hear anything! I entered and everyone was there and they began to sing. It was very nice! It was a real surprise, because I didn’t know anything! Also my parents were there via skype. I also got some presents, thank you everybody! I couldn’t have imagined a better birthday! This night, I slept at Maria’s house, because today I would be alone at home. And everyone, thank you for the birthday wishes, the presents and the postcards!